Olurmuolurmu Kızlar bebişim 2 aylık. Ama sanki sürekli uyuyor😀 Gündüzleri cok az uyanık. Toplam 24 saat içinde kaç saat uyanık derseniz de 8 saattir belki. Yani günde belki 16 saat uyuyodur. Fazla değil mi?
Ozlmyldrm Olurmuolurmu kurban olayım dilini ısır sen daha ne istiyorsun benimde 2 aylık uyumuyor uyumuyor uyumuyor
sessi Olurmuolurmu benim oğlumda uyuyordu taki 2. Ay aşısına kadar sadece gece gündüz emzirme alt açmada uyanırdı bir saat en fazla uyanık kalırdı bunlar dışında. Ama şimdi uyutuyorum en fazla yarım saat ben odadan çıkana kadar uyanıyor 😞
maygirl Olurmuolurmu fazla degil ilk aylar uzun sure uyuyorlar uyanik kalma sureleri maximum 1.5 2 saatte yorulup uyurlar zaten bunye kucuk halen cnku..buyudukce harketlendikce dış dunya ilgilerni cekmeye basladikca uyanik kalma sureleri uzar buda 4. Ve 5.ay itibari ile biras uzuyor
Olurmuolurmu Ozlmyldrm 😀 ne bılıyım acaba normal mı dıye düşünmeye başladım😀 benımkı kucakta uyuyor ama gündüzleri, bırakınca uyanıyor.
Olurmuolurmu sessi valla mı. Ben de bi iki gune ikinci ay aşısına gıdeceğim. Aşılardan da korkmaya başladım zaten
maygirl Olurmuolurmu dogrudur bnye kucuk cabuk yoruluyorlar.aylar atladikca 2.5 3 3.5 saate ckio o sure😊