gamze9110 Kızlar bebeğim 5 aylık covid olmustu 15 gun olcak smdi iyi ama burnunu yıkıyorum devam ediyorum. Dun doktor ciğerini dinledi bişeyi yok dedi. Ama boğazında balgam oldugunda ust uste nefes almaya baslıyo öksüremıyoda. Böyle bişi neden olmuyo.