Mrb arkadaşlar size bir sorum var utanarak sıkılarak yazıyorum ama bebeğim doğduğun dan beri bende gaz çıkarma sorunu var sesli sessiz farketmez sürekli var aralıksız içimde boluncuk gibi ses geliyor bağırsak sesi yani bu yüzden abdest alamıyorum sürekli aklımdan çıkmıyor abdestim bozuldu mu diye düşünmekten başına gelen var mı ya