melisaozdemir bende normalde öyle biliyordum bir yakınımızda öyle bildiği b için hiç dokunmamış ve orada yumru oluşmuş ve kasık tarafına da attığı için bebek minik bir operasyon geçirdi 2 yaşına gelince. Aynı yumru gibi bir şey oluşmuştu ovar gibi dağıtınca geçti. Her aşı için aynı şey geçerli değil bence verem aşısında hiç müdehale etmemek gerek ancak diğer aşılarda herhangi bir reaksiyona karşı bile şişlik vb. Gibi buz kompres bile öneriyorlar. Kardeşim hemşire zaten doktora sordurup yaptım, bebeğimin sağlığını riske atacak bir şey yapmam