iki_prens_annesi BeyzaKeles pinkooo_02 ikiprensannesi53_ Deletedmom_89 Meteninanasi niloyaaa beyzadodo usenmedimyaptimbirvelet Eslemsi_04 Mirabia kizlar yaptım sonuç bu çıktı 🤭 p.tesi sağlık ocağına gidip kan vercm tabi emin olmk için
beyzadodo iki_prens_annesi imm ben bu hesaplama peogramlarindan baktim da benimde aralik 19 u idi regl, ama ocak 5 i yumurtlama gosteriyordu kafam karisti ya
iki_prens_annesi beyzadodo ben genelde boşluk ağrısından ve bol akıntıdan anlıyorum hiç sasmiyo çünkü adetten sonra sancı vuruyo ve akıntı bol geliyo
Filtreligayfe beyzadodo ayy bizde düşünüyoruz cnm benim de adetime 3gun var yapsam cikar mi benim acaba
Mirabia iki_prens_annesi reglim 19 undaydı Ben ayın 10 unda normal testlerle net bir çizgi ile öğrenmiştim kasık ağrım vardı bellimi olur
iki_prens_annesi Mirabia bı iki gün önce kasık ağrısı oluyodu belim agriyo bacağıma vuruyo ddm adet olacam belki diye ama tık yok
ikiprensannesi53_ iki_prens_annesi hayırlı olsun gebesin silik çıkmış acile git ver sağlık ocağının bosver orda kanlar geç gidiyor laboratuvara yanlış çıkabiliyor
iki_prens_annesi ikiprensannesi53_ dewlet hastanesi alır mı araya haftasonu giriyo birde sabahdanmi gitmek gerek