Kizlar bebegim konak olmustu pul puldu ama dokulmeye henuz baslamamisti cok azdi bende zeytinyagini cok az pamuga dokuo kafasiina sürdüm 10-15 dakika sonra taradim bastirmamaya dikkat ettim ama bi iki yerinde cok kucuk yara koparda hani kan akmaz ama kirmizi olur ya oyle oldu sonra banyo yaptirdum sampuan kullanmadim cok korkuyorum ki arastirarak boyle bisey yapmistim ama niye boyle oldu anlamadim cok üzgünüm