Kızlar selam, normalde adet günümdü ama olamadığım için ilişki yaşadık eşimle ve prezervatifin azizliğine uğradık, 3 saat sonra ertes72 kullandım, 5 ocakta adet olmam gerekiyordu normalde ama hala olmadım bu şekilde gecikme yaşayan var mı çoook korkuyorum gebelikten