Kızlar kafayı yemek üzereyim evim iki katlı müstakil eskiden çamaşır astığım zaman üst komşum tüm mahalle koktu yumuşatıcım vs derdi ki öyleydi de çamaşırları dolaba koyunca bile günlerce kokusu kalırdı şimdi ne zaman çamaşırları yıkasam makineden çıkarınca aynı mis gibi kokuyken asarken de sorun yok ama kuruyunca topladığım zaman değişik bir koku oluyor nasıl söylesem böyle ıslak köpek kokusu olur ya sası sası bir koku bebeğin kıyafetleri de öyle oluyor bir kaç defa içeriye odaya asmayı denedim olmadı o koku güzel kokmaya devam etti ama sürekli içerde kurutmam mümkün değil boş odam yok kurutmalıktan mı dedim yeni kurulmalık da aldım onla alakası da yok neden olabilir acaba çamaşır yıkamaktan nefret eder oldum