Dün akşam çok üzücü şeyler yaşadım sütum yok geceden beri bebeğim 19 aylık emiyordu hala ama geceden beri acıyor canım emerken boş memeyi emdiği için galiba mememi sıkınca süt gelirdi normalde ama gelmiyor geceden beri sagmayi denedim bı kaç damla geldi sonra boş boş vakumladi makine mememi. Kızlar böyle bı gecede üzüntüden süt kesilir mi gerçekten