bebitonunannesi_ Eski evler 30 yıldan önceki evler bana hep daha güzel gelmiştir daha geniş oluyor birde:)) Arkadaşımın oturduğu ev 45 yıllık geniş bir ev planli da benim rastladıklarım hep öyle.Var mı öyle evde oturan??:)
aselliyam23 bebitonunannesi_ evet benim oturduğum evde yaklaşık 30 yıllık ev baya büyük genis ama deprem açısından tabiki risk arz ediyor Rabbim sonumuzu hayır etsin ☺️
hilalvrc bebitonunannesi_ benim evimde 30 yıllık büyük mantolama yapılmış şuan İstanbul’dayız elektrik yok düşünün kısa kollayız🤣 nitel sevdiğim yön sıcaklığı eski ev dökülüyor bulursa olsun içi. Temızlığı çok zor 17 bin kira🤦🏻♀️😂 ben yeni bi ev isterim şahsen küçükse olsa yemızlığıde kolay olur ama eşim çıkmak istemıyor
lilanasi bebitonunannesi_ benim ilk evlendiğimde oturduğum ev öyleydi kaynanam gelin gelmiş o kadar eski hiç sevmiyordum plansız odalar karanlık banyo eski ve kirler çıkmıyordu depremde o eski evin yüzünden daha kullandığım bütün ceyizlerim kırıldı çöp oldu hepsi 😔 şimdi tokide kirada oturuyorum çok memnunum
minik_sercemm bebitonunannesi_ benim oturduğum evde bir 30 yıllık vardır aşırı büyük temizliği aşırı zor. 1 odalı olsun küçük olsun isterdim.
hilalvrc bebitonunannesi_ ahahah anlamadın dimi 🤣 çocukla savaşmaktan pek yazamamışım kusura bakmayın😁😁🙈🙈
Usnac1995 bebitonunannesi_ benim oturduğum bina 30 senelik ama benim ev 15 senelik zaten 2 katlı 😂 120 m2 falan gayet iyi büyüklüğü, tabi yeni evlerin o ışıl ışıl hali yok ama herşey şimdiki evlerden katkat daha kaliteli.