Peyker19 ayy lanet evlerden ırak. 5 yıl önce kendim geçirdim 8 ay sürdü, ama o kadar çok uğraştım ki. Her gün her Allah’ın günü temiz yeni çarşaf yastık yorgan yüzünde yattım sürekli yıkayıp hemen kurutup değiştiriyordum, kıyafetlerim de zafen çok daha sık, iyileştkten sonra yaktık bu eşyarın hepsini. Kabuk kabuk oluyor bazıları bazıları iltihaplı içi sıvı gibi oluyor, ilk zamanlarda kaşınan yerin içinde sanki siyak kurt varmış gibi bir iz oluyor akarın kendisi zaten. Off berbat birşey ya o kadar korkarım ki yeniden bulaşmasından, bebeğim var şimdi birde, ben o gin bugündür bebeğime ve eşimede aynı, dışarıdan geldiğimizde tamamen soyunup dökünür makineye atarım.