Merhaba, diyet tecrübeleri olan arkadaşlara sorum. 2 gündür aralıklı oruç yapıyorum. Hızlı kilo kaybetmek istiyorum. Sabah 2 yumurta peynir salata domates dengeli kahvaltı yaptım öğlen elma, ceviz ayran toplam 500 küsür kalori oldu. Olabildiğince fazla kalori açığı oluştursam hızlı kilo verebilirim diye düşünüyorum. Akşam smoothie ile mi geçirsem ama bu defa vücudum kötü etkilenir mi bilemiyorum. 6 buçuk gibi yemeyi bitirirm muhtemelen. Sabah 10 buçuk gibi kahvaltı yaparım. Sabah o vakte kadar smoothie tutmaz diye düşünüyorum bir yandan. Bir yandan da hızlı bir kilo kaybı istiyorum. Normal şekilde salatamı mı yesem yine acaba