Biz kanz bistro aldık 4-5 ay önce 2 küsürdü o zaman. Bebeğimin götü rahat etsin, belki uyuya kalır yerken falan diye düşündüm birde kilosu maşallahı var uygunlar belki tartmaz dedim 😂 kız sevmiyor ya oturuyor ama biraz zorla yani. Birde tombik desenli mama koltuğu diye geçiyor 240₺ ye onu almıştık kendim banyoda yıkayayım diye onda daha güEl oturuyor 😂 en