Mvzroglu jerryy43 reflüsü mü var bebeğinizin bizim reflü demişti dr 7. Aya girdik azaldı ama bitmedi ek gıdayı bile kusuyor
Sev16 jerryy43 bence götürmelisin doktora benim kızımda inanılmaz kusuyordu ek gıdaya başladık hala kusuyordu idrar tahlili yapıldı enfeksiyon varmış 3. Aydan beri antibiyotik tedavisi olduk ilaçlar fayda etmedi iğneyle olunca geçti çok şükür
Mcz jerryy43 benimkide öyle sonuçlar temiz çıktı bı reflü ilacı verdi yinede 15gun deneyecez su icimini artır demişti bana
1__anne jerryy43 benim oğlum doğduğu günden 8 aylık olana kadar kustu 6 dan itibaren azalarak tam 8 ayda bitti
jerryy43 Mvzroglu ay bilmiyorum ki kilo alımı iyi dedi ebe normaldir dedi ondan götürmedim doktora da ama bu aylarda geçmesi gerek gibi geliyor. İlaç kullanıyor musunuz
Sev16 jerryy43 bizim de kilo alımı iyiydi bu arada o yüzden doktor başta şüphelenmedi reflü ilacı verdi onu bile kusuyordu