Merhaba, ben 2,5 ay önce doğum yaptım halen adet olmadım ve emziriyorum. Doktorum korunmak için doğum kontrol hapı yazacaktı fakat bu zamana kadar hiç hap kullanmadığım için yazdırmadım. Ama daha sonra kullansam mı acaba diye düşündüm kendimce tedbirli olmak açısından. Kafam rahat olsun istiyorum. Ne yapsam bilemiyorum birkaç marka var sanırım zaten emziren annelerin kullanabildiği. Sizin kullandığınız memnun kaldığınız yan etki yaşamadığınız yada yaşadığınız neler var hap olarak ?