yigittaha Kontrole gittiğimizde bakmıştı doktor evet ama d vitamini normal hatta biraz düşük çıktı o zaman. Çok hastalanıyordu o aylarda antibiyotik falanda kullanmıştı doktor ilaçlar alerjik reaksiyon yapmış olabilir belki dedi krem vermişti bir tane onu kullanınca düzeldi