Mmbd Neler yapıyorsunuz kızlar dün aşı olduk dişlerimiz geliyor sonunda alttan bir tanesinin ucu çıktı 5 aydır çıkarmaya uğraşıyordu :/ onun dışında gündüz iyiyiz oyun oynuyoruz ayakta durabiliyor ama adım atmıyor emeklemek hiç istemedi geceleri 5-6 kere kalkıyor emmek için doktorumuz kes dedi kesen varsa gece beslenmesini nasıl kestiniz?
Cansuuummm Mmbd bizde 10 ay 13 günlüğüz 6 dişimiz var baba dede gel mama diyoruz ayağa kalkıp tutunup yürüyor ama elleri bırakmaya tam cesaret edemiyor daha gece beslenmemiz yok mama ve ek gıda devam ediyoruz 1 yaşında mamayı da bırakacaz inşallah
Neset Mmbd 11 ay 8 günlük bugün menenjit aşısı olduk bizde. Ocak 13 te yine aşısı var. 6 tane dişi var. Alt yan kesicileri çıkaracak sanırım çok asabi ve sürekli ellerini veya sağı solu ısırıyo. 2 aydır yürüyo. Gece yarım saatte bir kalkıyor. Sürekli memede 😔 bende gece beslenmesini kesmek istiyorum ama kilosu az gecede emzirmezsem dahada zayıflar mı diyorum bilemedim yani 🧐
Mmbd Dln hepatit b, DTP, boğmaca 2 tane daha hastalik icin asi olduk turkceleini bilmiorm (pnemeucoque influenza b) yurtdisindayiz.. 2. Dozmus gelecek aya yine asimiz var turkiyeyle takvim tutmuyor bizim :/
Dln Mmbd mama yesede kalkiyolsr yani anlicagin.aliskanlik olmus demekki cunku doktor artik gece beslenmeden sabaha kadar uyuyabilir diyor.ama gel gor ki asla oyle bir gece gecirmedik.hele simdi dis cikarma donemi.butun gece en az 10 defa kalkiyorum.
Mmbd Dln 1 yasinda var mi peki ? bizim asi takvimi soyle 2ayda basliyor sonra 4. Ay 5. Ay 11. Ay 12. Ay bide 16 ile 18. Ay arasinda
Mmbd Dln Ayni cnm tam emziriorum yatagina koyuyorum yarim saat sonra agliyor haydi Yeni Bastan bi kere sabah 3e kadar uyumamisti ay bu disler cok fena kucucukken daha fazla uyurdu 2 kere falan kalkiyor du buyudu umutlar hep gelecek aya kaliyor
Dln Mmbd 1 yasinda var.yanlis hatrlmyrsam 1 2 3 4 6 ve 1 yas 18 ay diye ama simdi salgin varmis kizamik salgini o yuzden 11.ayda da yeni asi cikardilar
DreamMommy Benimki de gece çok kalkıyo emmeden uyumuyor.bi türlü kesemiyorum gece beslenmeyi.yapan varsa bi akıl versin mama meme baba diyor.emekliyor tutunup ayağa kalkıyo tutunarak ilerliyo dans etmeyi çok seviyo.belli şarkıları var o şarkılarda dans ediyo
Hicrandd Mmbd benim oğlumda çok kalkıyor geceleri. 11 tane dişi var emekliyor ayakta durup yan yana koltuklarda yürüyor. Onun haricinde hiç iştahı yok. 2 aydır hep aynı kiloda