Yasemin158 12 Eylül doğumlu 4 ay aşısı ne zaman yapılıyor şuan 3 ay 28 günlük 2 gün sonra 4 aylik oluyor aşı ne zaman yapılacak
Melis1706 Yasemin158 devlet asilarindan gunu gunune yapilmasi gerekiyor sarkma olmuyor hemsire aramazsa siz gidin yada arayin
gulten01 Yasemin158 Dün 4. Ay aşısını oldu oğlum . 3 gün gecikmeli oldu sorun olmayacağını söyledi ebe hanım
Lolik Melis1706 bende devlet aşısından bahsediyorum zaten 4 ay 29 günlük olana kadar yapıyorlar hemşire öyle demişti 🤷🏻♀️
Melis1706 Lolik banada ozel asilarda tolerans taniyoruz ama devlet asilarinda malesef gun geciremioruz demisti