Selam kızlar kızım 10 aylık erken doğum oldu geçen ay hasta oldu ¾ gün ateşi 39.5 tu sonradında iyileşti ama popo deliğinin üstünde et gibi bir şey çıktı bu durumu yaşayan var mı aranızda ne olabilir bu doktor ateşten olabilir geçer dedi ama hala geçmedi