Bebeğim 3 ay 25 günlükken bronşit oldu 4 tane iğne yapıldı Bir de doktorumuz infla cord ve ventosal verdi ebek iyileşene kadar ver dedi bir buçuk haftaya yakındır buhar veriyorum hala öksürüyor hala hırıltısı var ne zaman geçer ya da etkisini ne zaman görürüm