EypMom Kızlar bebişleri yürütece koymayı doğru bulmuyolar ama benim bebiş sabit yatmayı sevmiyor ben biraz zayıfım oğluşumu taşırken zorlanıyorum yoruluyorum yemek yaptırmıyor bulaşık yerleştirmiyor sürekli evde gezinmek istiyo sağ sola bakmak istiyo yatırdığım zaman gözlerinen yaş akana kadar ağlıyo onun için yürüteç almak istiyorum şuan 4 ay olmak üzere ama 6 aylıkken koymak istiyorum size sorum erkek bebekleri kaç aylıkken koydunuz ve ebebekte hangş yürüteci öneriyorsunuz
Mlk026 EypMom 7-9 ay arası koydum bi doktorun açıklaması vardı erkek çocuklar için sıkıntı oluşturmaz ama tehlikeli diye. Günlük kısa sürelerde koyarsanız anneyi rahatlatma açısından çok iyi çünkü yürüme arkadaşı yürüteçin yerini tutmuyor.
Senay- EypMom canım bebeğim 7 aylık ama ben hiç koymadım. Koymayıda çok düşünmüyorum. Yürütece karşı olduğum için değil ev de fazla eşya görmeye tahammülüm kalmadı 🤣. Evi çok sade olmasına rağmen eşyalar üstüme üstüme geliyor 🤣 Ayrıca yürüteç 6 aylık bebek için erken gibi sanki ama tabiki yinede senin tercihin 🏵️
birazquality EypMom ben oğlumu 6 aylıkken koymaya başladım ama sürekli koymuyordum tabi yemek yapacağım zaman falan koydum hep. büyük rahatlık gerçekten. 2 ay falan kullandı sonra emeklemeye başlayınca binmek istemedi basmasında falan da sıkıntı yok çok şükür. E bebekte kikkoro diye bir markanın yürüteçini kullandık biz çook memnundum önerebilirim yani sülalecek kullandık desem yeridir çok sağlam 😅 ve çok fazla tekerleği olduğu için düşme şansı yok denecek kadar az. Bu arada benim evim de çok küçük hareket alanı gerçekten baya kısıtlıydı yine de yürüteçte geçirdiği vakitlerde hiç sıkılmıyordu
Ezgi87 EypMom benimde 4 ay 19 günlük ben 4 aylıkken koyacaktım arkadaşım sakın dedi… Erkeğin organı yüzünden erken koymak iyi değil dedi annemde daha koyma dedi
Ezgi87 EypMom bence biraz daha bekle ben hala bekliyorum ve biz bu ayın sonuna doğru sünnet yaptırıcaz, 2 hafta anca düzelirmiş hem bu bahane olmuş olucak ve şubatın ortasında 6 aylık olucak ek gıdaya geçerken bindiririm dedim sende öyle yapabilirsin… sünnet oldumu
EypMom Ezgi87 aynen bende dediğiniz gibi yaparım inşallah yok sünnet olucak buaralar ama ne zaman konuşmadık daha 🤦🏻♀️ çocuk doktorumuz havalar fazla ısınmadan yaptırın dedi ama tarih belirlemedik
Ezgi87 EypMom çocuk emeklemeden aşırı hareketlenmeden biz yaptırıcaz, aslında 3 aylıkken mantıklıydı ama eşim yurt dışında olunca bu iş ay sonuna kaldı…
Dilararden EypMom Koymadım, koymayın erkek ya da kız olmakla alakası olmayacak şekilde de sağlıksız. Onun yerine jumpero alın, ben aktivite merkezi aldım 15 aylık hala da 5 6 dk kullanır öyle şeylere yönelin
EypMom Dilararden evet bende sağlıksız buluyorum ama oğlum sabit ana kucağında yatmayı sevmiyot sürekli gezmek istiyor akşama kadar evde geziyoruz yoruluyprum belimin ağrısından uyuyamıyorum gece 15 20 dk da olsa ona binsin bende yemeklerimi yaparım diye düşünüyorum birde oğlum çıt sese uyanır o uyuyunca hiç bir iş yapamıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yardım etmek için görümcemi annemi vs çağırıyorum onlarda ağlıyo 😣
EypMom Dilararden jumpero hoppala değilmi ama hoppala da yürüteçe benziyor aynı organına baskı yapıcak ha zıplamış ha yürütmüş 🤔🤔🤔sabit kalıcağı için yine sıkılır
Dilararden EypMom Oğlum da aynısı, hala da uyku sorunu var doğduğundan beri mesela hep yazmışımdır yarım saatten fazla hiç uyumadı gündüz. Her şeyi beraber yapıyoruz, bir de fıtığım var. Aktivite merkezi 10 15 dk benim için kurtarıcıydı.
Dilararden EypMom 6. Ayına gelmeden zaten bunlara başlamamanıx gerekir. Erkeklik organı için değil omurga sorunu ayakta basma sorunu olduğu için zaten yürüteç önerilmiyor.
Asel_aygn EypMom oğlum 5 aylık oldu sipariş verdim geldiğinde hemen koyucam bide küçük kızım var tekim çok zorlanıyorum en azından bı işimi görene kadar kısa kısa oturtturcam bu ay ztn kendiside yatmak istemiyor oturmak istiyor sürekli