Bsrumt55 Verem ağır bi asi canım huysuzluk huzursuzluk yapar çıkmaya başlarsa ver istersen belki de çıkmaz ateşi boşuna vermiş olursun
Deletedmom772 Deren_Hatun kabiz ola bilir fitil koymak laizm.siz onlara bakmayin diğal yollar dedikde mesela neyi diyorlarki?sormadinizmi hiç?doģal yolla denedin olmadi tutalim yazik bebek napsin meçbur kalirsin sirop vemeeye yada fitil koymaya
Deren_Hatun Deletedmom772 canım soğuk bez veya sirke tarzı şeylerden bahsetti doktor ateşi su an yok ama ağlıyor hem de çok fazls
Melek36 Deren_Hatun ateşi çıkmadan aşıya giderken veriyor birçok kişi ama o yanlış. Eğer ateşi 38i geçerse mecburen verilir tabiki ama aşı ateşi enfeksiyon ateşi kadar yuksek olmuyor. Ama çok olursa verin tabiki
1alpercocuk Deren_Hatun 37.5 u geçerse ateş calpol tarzı şuruplara başvurun. İlla ateş olcak diye bişey yok. Hafif çıkarsa ılık suyla vücudunu silin üstünü ince giydirin ve yarım saatte bir ateşi kontrol edin
YavruKartal Deren_Hatun Bizim çok şükür ateşimiz çıkmamıştı ama sürekli kontrol ettim, gecede hep kalkıp baktım ateşine. Çıkarsa 1 çay kaşığı calpol verebilirsin demişti doktorumuz.Herkeste ateş yapmıyor aşılar umarım sizde ateşsiz atlatırsınız.
Deren_Hatun YavruKartal gece mesela uyuya kalsam ne olur ki çünkü bu gece 2 saatlik uyku ile duruyorum
YavruKartal Deren_Hatun Bu saate kadar çıkmadıysa büyük ihtimal çıkmaz ama gece beslemeye kalkmıyor musunuz zaten mutlaka kontrol edin gerekirse saat kurun.
Deren_Hatun YavruKartal kızım genelde 1 de uyur 7 8 gibi uyanır o zaman alarm kurup kalmayım.inşallah dediginiz gini olur da ateşi olmaz