Dyt_ayse Merhaba arkadaşlar Eskişehir’de yaşayanlar varmı aramızda sünnet olayını nasıl yaptınız ben lokal yapan iyi bir doktor arıyorum tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim
frigyalikibele Dyt_ayse Dyt_ayse merhaba. Benim bebeğim de 2 aylık. 15 günlükken visnelik ümit hastanesinde çocuk cerrahi cengiz koçyiğite yaptırdık 900 tl verdik . Bir sıkıntı olmadı
mujganavdn Dyt_ayse Elşfanada Abdullah özel yapıyor. Ben yenidoğan sünneti yaptırdım zor oluyor. Yapışıyor açtırıyorsun kanıyor. İdrar deliği darlığı oldu. 6 yaşında yaptır tatlı tatlı konuş. Arkadaşlar hep öyle yaptı