Gulsbaby valla 6 aylıkken başladık biz ek gıdaya tadımlara. Ben 2 öğün olarak veriyorum. Şuan 7 aylığız hala 2 öğün. Ebemiz bize öyle söyledi. Bazen istemiyor. Tek öğünle duruyor. Sabah kalkar kalkmaz hemen hazırlıyorum kahvaltısını sonra da uyuyor. 2 uyku sonrası tekrar veriyorum. Ebemiz bize akşama bırakma birini sabah erken saatleri diğerini de bir kaç saat sonra ver akşama kalırsa tuvaletin de sorun olur uyumaz rahatsızlanır dedi🥰