Kızlar makinem 7yıllık. Daha önce hiç koku olmamıştı ama bir iki haftadır çok kötü bi koku oluyo içinde. Temizleyici kullanırım. Yeni de temizledim kokuyo diye geçti gibi oldu yıkama yaptıktan sonra tekrar koku geldi. Başına gelen var mı ne yapmam gerekir