38 in üstüne çıkmadan ilaç önerilmiyor. 36.7 yüksek ateş değil bence takip edin hemen ilaç vermeyin bünyeleri ilaca alışıyor çünkü. Biraz ayağını altına limon sürebilirsin evin ısısına göre daha serin kıyafet giydirebilirsin ve ılık duş aldırabilirsin. Kafasinin üstüne ve ensesinin sıcak olmasına takılma önemli olan koltuk altı boyun bildiğim kadarıyla çünkü acilde buralardan bakılıyor. Bir yerde de bebeklerin kafasının ensesinin sıcak olması normal diye okumuştum. Çünkü kafalarıyla efor sarf ediyorlar.