nazlican33 Bebegım yeşil kaka yapıyor formül mama ıle beslenıyor 4 aylık böyle olan var mı cevap verırsenız belki ıcımde rahatlamış olur
FadiXx nazlican33 genelde kan ilacı yapıyor ondan sordum. Bizim aşıdan sonrada olmuştu yeşil kaka aşı falan mı oldu. Üşüttüğü için olur diyen kesimde var ama ne kadar doğru bilmiyorum