sadeturkvatandasi Monarosa-06 bu enflasyonist ortamda tl ile güne girmek mi🤣 son çıkanan vay haline🥲 neyi soruyorsunuz tam olarak anlamadım? Her ay 3500 tl vereceksiniz aranızdaki birine işte.
Tombikdonerartikcokpahali Kişi olursanız vay halinize 😅 şimdi ilk kişi o paralar ile Dyson alır 8. Kişi o paralar ile zaman geçtikçe sakız bile alamaz dhdhhfhdh
Cekiyorum_Gulumse Gram fazla gelirse o zaman gram ne kadarsa ondan hesaplayın yari fiyatı ile günü döndürün