Kızlar çok zor durumdayım, kızım 20 aylık oldu. Çok şükür emiyor bende mutluydum bu durumdan ama kaç aydır gece gündüz yenidoğan benek gibi sürekli emiyor hatta daha fazla. Ne yapacağımı bilmiyorum, gece sürekli üstümde bildiğin üstüme yatıyor sürekli ağzı memede uyuyor bir uyanıyorum her yerim açık donmuşum kızım hala üstümde emiyor. Bıraktırmak istiyorum araştırdım, herkes farklı bişey söylüyor. Kademeli deniyorum azaltmayı ama asla kabul etmiyor ve ağlıyor, kıyamıyorum bu zamana kadar bir bağı var onunla benden çok seviyor. Bişey süreceğim ama onda da nasıl olacak bilmiyorum korksun üzülsün istemiyorum ama artık mental fiziki her anlamda bittiğimi düşünüyorum, geçen gün kriz geçirdim ilk defa kızdım sinirlendim sesimi yükselltim sonra oturup ağladım. Lütfen sizde tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum