Morbalon benim oğlum da 17 aylık olmak üzere bende alıcam ama çocuk akademi mi yoksa yükselen zeka mı alsam karar veremedim ve
Acaba yırtmaya çalışır mı ağzına alır mı daha erken mi diye erteliyordum
İndirim yakalayıp alsam iyi olacak zamanı geldi diyorsunuz 👍🏽