Kızlar görümcemin 2 yaşında bi oğlu var kulağında deliklik var bu 2 aydır da otit geçmiyor sürekli tekrar ediyor sürekli kulağı akıyo 2-3 defadır antibiyotik kullandılar ne delik kapandı ne otiti geçti her doktora gittiğindede antibiyotik vermekten başka bişey yapmıyolar bunun için ne yapabilir acaba deliğin kapanması için doğal bişey varmı ne yapması gerekiyor