1PrensAnnesi Selam kızlar oğlum 2-3 gündür geceleri çok az idrar yapıyordu ama bu gece hiç yapmamış neden olabilir acaba? Yaşayan varmı bu sorunu 5ay 15 günlüğüz
fdmozkncmn Bnm oğlumda 2 ay 14 günlük gece 3 te birde 5 bucuk yasa 6 da kaldırıyotum ama yinede altı ya kuru yada cok az ıslak oluyor doktor kontrolüne de daha var gittiğimde soracağım bakalm 🤗
GmzSnn Bizimde azaLması gerekirken çoğaldı kakasız bezimiz yok doğduğundan beri 🤭 2 ayı geçtik hala aynı
1PrensAnnesi GmzSnn cnm gün içinde bizde öyleyiz ama gece zaten yapmazdı büyük abdesti küçükte gitti🙄 anlamdm ama nedn
1PrensAnnesi [bilinmeyen] kalkıyor cnm benm gece 11de yattı 3.5-4 civarı uyanıyor 😐 ama neden böyle anlamdm
Yeliz 1PrensAnnesi 24 saatlik bezlere bakın bence kilo alımıda iyiyse uykusunu bölmeyin bence. Bu sefer gece daha sık kalkmaya başlar.
bilgibulutu Biz 7 ayligiz aksam 10 da uyuyup sabah 6.30 d akalkiyor yiyip tekrar yatiyor sabah 11-12 uyanir. Gece uykusu arttikca yemek olayi kalkti bizde bezide normal dolulukta oluyor hep, yapmadigi hic olmadi.
Gamze_06 Gece boyunca bez değiştiriyormuydunuz hiç eğer değiştirmiyorsanız çocuk bi süre sonra yapmıyormuş geceleri benimde bebeğim 2ayı geçti bi haftadır geceleri az yapıyor uykusu açılmasın die altını değiştirmiyordum iki üç kerede emmeye kalkar ablam eğevet değiştirmezsen hem uykusu açılmaz hemde bi süre sonra geceleri az idrar yapar demişti
1PrensAnnesi Gamze_06 ben 1 aydan beri gece bez değişmem cnm benm dediğin gibi büyk tuvalet terbiyesi için yapmıştım başardım acaba küçüğüde mi etkiledi?