zeynepa28 Arkadaşlar ateşi 37.9 du, şimdi ölçtüm 38.0 olmuş. Ne yapmam gerekir acil yardımcı olur musun
beyzzsenturkk_ zeynepa28 diş ateşi 38den yukarı çıkmaz kafa ateşi vardır o da normal ama üstünü inceltebilirsiniz daha da yükselirse duş aldırırsınız ama diş ateşi değilse doktors görünün bu ara salgın var
ipegimsi zeynepa28 diş olduğuna emin misiniz 38 üstüne çıkarsa ılık bir duş aldırın ya da üstünü inceltin bir tık
zeynepa28 ipegimsi yani alt damağı sismişti ve beyaz görünüyordu, 1 haftadır ağız salyası artmıştı. Dün de kafası ve gövdesi sıcaktı. Bugün işte ölçüm 38 di
ipegimsi zeynepa28 dişliğini buzluğa koyun soğusun verin eline rahatlatır damaklarını benim bebeğim de üstten bir tanesi çıktı biri de çıkmak üzere sürekli kemiriyor bişeyleri