Kızlar merhabalar bana bi akıl verin ya
17 aylık bebeğim var yarı zamanlı kreşe yazdırıcam saat 1de girip 5te çıkıcak.aksam da yine 10 buçuk 11 arası uyur , Sabah en geç 10 da kalkar, en erken 9 da öğlen uykusuna 1 buçuk 2 gibi yatar bazen 1 bazen 2 saat uyur.
Asıl sorum şu şimdi ben bebeğimi yazdırırsam kreşe öğlen uykusu saatini nasıl ayarlıycam bilemedim bir türlü , öğlen kreşte uyusa desem boşu boşuna gitmiş olucak zaten haftada 3 gün gidicek . Akşam üzeri gelince uyusa desem o da 5 5 bucugu bulur hadi 6 da uyusa 1 saat bu sefer gece uykusu sapmaz mi yani 7 de uyandırsam tekrar 10 11 arası uykuya geçer mi .
Biraz karışık olmuş olabilir kusura bakmayın kafamda oturtamadigim için karışık yazmış olabilirim