Kızlar bebeğim 10 günlük. Silikon göğüs ucuyla emiyordu ve biberonla takviye yapıyorduk. Bırakmak istiyorum ama asla göğüs ucumu tutmuyor. Ağlıyor sürekli sabahtan beri emmeden duruyor resmen. Zorla ucunu tutuyor o da 2 saniye falan ç. Fikri olan var mı nasıl geçicek bu durum