Kızlar kızım sürekli 2 aya .2.5 aya bir kulak enfk oluyor bizim grip direk kulağa vuruyor tetikleyecek bişey de yapmamaya çalışıyorum her gün mutlaka dışarıya çıkıyorum evi havalandırıyorum yediğine içtiğine dikkat ederim banyo da su kacırtmamaya çalışırım gereksiz yere antbytk kullanmam ki kısır döngüye girmesin diye daha doğal yollarla geçirmeye çalışıyorum geçiyor tekrar ediyor ne yapmam lazım fikir verirmisiniz ?