seymavera 4 aylık kız bebeğim var yüzünde önceden olmayıp yaklaşık bir haftadır sağ yanağında sadece bir ortada kırmızı noktalar var ne yapabilirim ? Bebeğimin yüzü de kuru yüzüne ne kullanabilirim
Tugce1212 seymavera la Roche atopik ciltler için kremi var cok güzel yumuşatıyor alerjik bebek olduğumuz için bizde de çıkıyor bazen eşim cok öpüyor 3.5 aylığız sakalları batıyor hemen kızarıyor kırmızı kantaron sürüyorum ama bazı bebeklerde alerjene daha Cok neden olabiliyormuş bizde la roche geçtik
seymavera Tugce1212 benim eşim de çok öpüyor sen öptüğünü için çıkıyor diyorum her ne kadar inanmasa bence öyle 😬 la Roche bebeklere özel olan mı var yoksa genel bir krem mi
Tugce1212 seymavera inanın öptükleri için oluyor batıyor çünkü 😊 bebeklerde bizlerde kullanabiliyoruz LP olarak geçiyor adı şuan da fiyatı 1000 TL gibi olabilir zamlardan sonra bilmiyorum yazın almıştık atopik olarak geçiyor kuru ve hassas ciltler için
Tugce1212 https://www.google.com/search?q=la+roche+LP+kuru+atopik&sca_esv=596854560&rlz=1CDGOYI_enTR817TR817&hl=tr&tbm=isch&prmd=sivn&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwiHotaSktCDAxX3cPEDHfSiBl8Q_AUoAnoECAUQAg&biw=414&bih=622&dpr=3#imgrc=aoWppND9DSUf-M
seymavera Asyasemin2013 40 ml tüp şeklinde olandan bahsediyorsunuz değil mi ? Egzama gibi miydi sizinki yoksa kuruluk muydu
Asyasemin2013 seymavera evet tüpte. Çok kuruydu cildi. Kuruluktan kırmızı oluyordu. Hergün sürdüm geçti şükür şimdi dışarı felan çıkmadan vede banyodan sonraları gerektikçe sürüyorum