Arkadaşlar bebeğim 2 ay 15 günlük son 1 aydır hep ağlayarak uyanıyor gazı olduğu için mi böyle memeyi verince susuyor memeyş de hemen bırakmıyor boğazlı bi çocuk 7.5 kg ondan aç mı kalıyor da ağlıyor 1saat bile uysa ağlar ne zaman gülümseyerek uyanacak