13 ayını doldurduğu gün özgürce başladı yürümeye. Heyecanla bekliyordum bu günün gelmesini. Evde minnacık bir şey pıtır pıtır yürüyor. Tabi ilk kazamızı da yaşadık. Düştü ve anlını masanın ayağına vurdu. Dün buz tuttum. Böyle kazalar çok olacak galiba. Kullandığınız yatıştırıcı kremler stickler var mı memnun kaldığınız?
Sizin bebekler ne zaman yürüdü?