Kızlar sağlık ocağındaki hemşiremiz dün 4 ay aşısına gittik bu damlayı verdi önceden araştırmıştım pek önerilmiyor söyledim de bunu kullanmasam olur mu diye her bebeğe aynı yan etkiyi yapmaz en azından dene bi dedi bi çay kaşığı suya 7 damla şeklinde kafam karıştı deneyip bebeğime kabızlık yapma riskini almalı mıyım sizce
