sadeturkvatandasi TgbHmzz içimi okumuşsunuz kışın buğu yapar ıslanır yazın terletir hele makyaj varsa bulaşır gözlüğe gibi geliyor. Güneş gözlüksüz çıkamam ben mesela o zaman numaralı cam mı taktırmak gerekiyor güneş gözlüğüne?
hepsineyeterim sadeturkvatandasi lens denedim fakat gözüme çok küçük geldi doktor da olmadığını söyledi o yüzden gözlük kullanıyorum evet evde de kullanıyorum.