17 aylık kızım öğlen yada aksam genelde oglen uykularında yataga götürdüğümde baslıyor aglamaya ama cok feci aglıyor krize giriyor resmen sanki biri etini koparıyor gibi aglıyor nedenini anlamadım şştım kaldım sinir krizleri geciriyorum artık bende varmı yasayan nedendir