yadeyade27 faturada bi yanlışlık vardır belki ya da çok sıcaklarda vantilatör vs çalıştırmışlardır. Yazın gelen faturayı da bugün dile getirmeniz garip olmuş.
Aidatın yüksekten toplanıp para birikince eksiklerin yapılması daha kolay oluyor. Tadilat vs olduğunda bi anda ödeme istenirse daha çok çıkacak cebinizden. Annemin apartmanında da her zaman giderlerden biraz fazla miktarda aidat alınıyor biriktikçe ihtiyaç varsa karşılanıyor yoksa güzelleştirme yapılıyor