hrhrhr baktım şimdi internetten canım eğer varsa da böyle birşey hiç korkma erken teşhis edildiğinde sıkıntı olmuyormus tedavisi olan birşeymis.
Eğer tedavi gecikirse o zaman sıkıntı diyor.
Fenilketonüri - Fenilalanin adı verilen bir amino asitle ilgili bir hastalık diyor.
Gönlünü ferah tut hayırlı sonuçlar alacaksın inşallah sadce anne sütünü yasaklaması çok saçma. Şu an ilk günlerinden senden gelen o sapsarı ve koyu kıvamlı süt var ya sifalarin şifası. Bence bebeğini bundan mahrum etmemelisin. Bir daha olmuyor öyle ilk gelen süt kolostrum inanılmaz bir şey. 3-4 gün oluyor zaten sonra beyaz şekilde daha sıvı geliyor. Ağız sütü de derler. Bence siz bir eğitim araştırma hastanesinden randevu alın.