Rabia_annesi kimbumadam Evet ben hastayım dün gece boğaz ağrısıyla uyandım boğazım şuan çok hafif ağrı var bu gecede griple uyandım kızımda ben de gribiz
Omeraslan kimbumadam geçen hafta boğaz ağrısı vardı. Başım ağrıyor gözlerimin önü kararıyordu. Antibiyotik kullandım kendime geldim🙄
masumbebegim kimbumadam daha yeni yeni kendimize gelmeye başladık kızımla çok hastaydik 😷 şuan hasta olanlara çok geçmiş olsun 💐
Nazendece kimbumadam evet bunu bende görüyorum instada hastalanmayancocuk sarımsak kürünü gördükten beridir her gece yatmadan 1 diş sarımsağı bol suyla yutuyorum hamdolsun Rabbime ilaca zaten hiç gerek yokk hastalık olması da bizim bilmeyisimizden doğal tıp iyiki var 🙌 açlıkta şifa var açlık candır su orucu candir az yemek az konuşmak az uyumak candır 🌺
Nazendece Omeraslan lütfen antibiyotik hayatınızdan çıkarın neden kendi bedeninize zulüm yapıyorsunuz. Hasta oldunuzu hissettiniz ya ya sabah aç karnına ya da gece yatarken 1 diş sarımsak bol suyla yutun ve tefekkür edin farkına varın.
PamukPrensesannesii Nazendece Evet dediğiniz gibi 1 hafta boyunca sarımsak yuttum ve 1 haftada iyileştim. 1 senedir antibiyotik kullanmıyorum 🤲
PamukPrensesannesii kimbumadam Rabbim kimseyi hasta etmesin 🙏 Kimsenin umrunda değiliz. Sağlık bakanımız ne yapıyor ?😴 Keçi gibi çayıra saldılar bizi 😄
Nazendece PamukPrensesannesii inaninn çok sevindimmm çokk bir anne öğrenmiş ve sağlığının farkına varmış hamdolsun çevrenize de anlatın ilaçlar bedenimize en kötü zararı veriyor..
Nazendece @hastalanmayancocuk varsa hastalanmayan birey de olur lütfen instada takip edin bilinclenelim bilinçli anneler olalım buna ihtiyacımız var antibiyotik vücudumuza zarar hanımlar ben bunu söylerim 🙌
mervekb kimbumadam geçen hafta ben ve kızım hastaydı boğaz ağrısı-akıntısı, bel ağrısı, baş ağrısı, halsizlik 3 gün baya zorladı. Benden kızıma bulaştı yeni yeni geçiyor çok şükür.
UcuBulunamayanBant kimbumadam 3haftaya yakindir hastayiz cocuklar mahfoldu valla yeni yeni dunle bugun niraz toparladilar