Buket57 Antibiyotik şurup kullandık kızıma 3 4 gün sonra ilk günkü beyazlığı gitti sarımtrak bişey oldu hep buzdolabında muhafaza ettim kullanırken,sizinde böyle oldu mu acaba?
Ipek-kizin-annesi Buket57 içindeki kağıtta yazar ilk açtığınız andan itibaren kaç gün içinde tüketilmesi gerektigi o zaman dilimini aşıksanız bozulmuştur.
MinikPandam_ Buket57 buzdolabına bekletin diye mi yazıyordu yoksa oda sıcaklığında mi?bi de kullanmadan önce çalkalayın. Günü gelmediyse sıkıntı olmaz