mirayyldrm19 Kızlar kızım pramature o yüzden diger bebeklere göre çok zayif aylık 300 gram aliyor 15 aylik normal mi acaba sizin bebekleriniz kac gram aliyor
Damlanurrr mirayyldrm19 eminim zorlu süreçler atlatmissinizdir psikolojik olarak maşallah bu zamana kadar da buyutmussunuz Allah uzun ömürler versin önemli olan sağlıklı olması zaten 12. Aydan sonra kilo alımları çok çok yavaşlıyor bosverin takmayın kafaniza
Morbalon mirayyldrm19 maşallah bu aylarda aylık düzenli 300 gr alıyorsa çok iyi. Bizim doktorumuz yaşından sonra kilo alımı durabilir, bazen alır bazen almaz dedi.
Damlanurrr mirayyldrm19 ne kadar güzel maşallah allahim uzun sağlıklı ömürler versin bunları kafaya takmayın bebeginizle her anın tadını çıkarın inanın yerinizde olmak isteyen bir çok anne var
Morbalon mirayyldrm19 dışarıda bebek arabasında içmez mi benim bebeğimde alerjiden dolayı reddediyordu. Ben sağılmış sütü bebek arabasında içiriyordum o zaman içiyordu.
Morbalon mirayyldrm19 Allah yardımcınız olsun🌸 benzer süreçleri yaşamış biri olarak çok zor olduğunu biliyorum.
mirayyldrm19 Morbalon teşekkür ederim en zor sureci atlattık ya şükür napalim bizimkide zayif olucak, sizede geçmiş olsun ❤️