Ikraaryaninannesi Arkadaşlar benim bebeğim çok fazla dışkısını yapmazdı ek gıdaya başladığımdan beri sürekli gün için 8 defa bazen 10 defa azar azar ishal şeklin de yapıyor her memeden sonra altına yapıyor normal mi
Roniya Ikraaryaninannesi ek gıdaya başlanıldığında aksine genellikle kabız olur bebekler. Ne yediriyorsunuz?