Bir ay önce bir ev aldık 3 yıllık daire. tapuda filan hiç bir sorun çıkmadı. Bir ay oldu oturuyoruz dün bi mahkeme kağıdı geldi evi daha önce evin ilk sahibinin 2.4 milyon vergi borcu varmış adamın borcu yüzünden sattığı bütün dairelere haciz yollanmış biz bilmiyorduk satan adamın borçlarının olduğunu biz oturmak için daire aldık evimizi arabamızı satarak şimdi yok pahasına ev elimizden mi gidecek eşimin 12 yolluk emekleri çöp mü olacak