Merhabalar. 19 aylık kızım var ve emziriyorum, geçen hafta yeniden hamile olduğumu öğrendim. Kızımın kakası normalden daha kötü kokulu ve aşırı yumuşak olmaya başladı. Kaka sayısı artmadı ama. Sizce hamilelikten dolayı mı?
Emzirmeye devam etsem zamanla düzelir mi?
Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🌸